ما را دنبال کنید:

مشاوره و پیگیری مسائل حقوقی

خانه تحلیل بازار و مارکتینگ

تحلیل بازار و مارکتینگ

 

بازاریابی یا مارکتینگ به عنوان فرایندی مدیریتی – اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. بطور کلی بازاریابی، فرایندی است که بین تواناییهای شرکت و نیازهای مشتریان تعادل ایجاد می‌کند. برای روشن شدن این تعریف باید ابتدا اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد.

همواره کمپین های تبلیغاتی باید برای جامعه هدف برنامه ریزی شده و پس از کمپین تمامی نتایج آنالیز گردد

در یک میدان رقابتی تقریبا هیچ کسب و کاری تنها و بدون رقیب نیست. بنابر این ‌توجه جدي به علم بازاريابي براي تمام شركتها امری ضروريست و غفلت در این بخش می تواند به منزله دادن فضا به رقبا باشد. در این میان با توجه به روز شدن سریع دانش های این بخش، نمی توان تنها به تجربه های قبلی و روش های سنتی اتکا کرد. از این رو برای مديران شرکت ها و کارآفرینان اشنایی دقیق و درست به دانش ، مهارت و تخصص بازاریابی واستفاده از خدمات يك مشاور بازاريابي كاملاً ضروری به نظر میرسد.

استراتژی های برنامه ریزی مالی

چه زمان به مشاوره بازاریابی نیاز دارید؟

  • اگر محصولی با كیفیت دارید و فكر می كنید سهم بازار آن باید بیش از میزان كنونی باشد …
  • اگر حس میکنید ساخت یک برند برای محصول یا خدمات شما نیاز می باشد ولی راه شروع آن را نمیدانید
  • اگر از رقابت تنگاتنگ با رقیبان خسته شده اید …
  • اگر بتازگی قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارید و نیاز به تحقیقات بازار دقیق و جامع بمنظور کسب اطمینان برای ورود به بازار دارید…

  • اگر کالا یا خدماتی دارید که به هر دلیلی توانایی، فرصت و یا امکانات بازاریابی و معرفی آن را ندارید …
  • اگر حس می كنید كسب و كار شما به خوبی پیشرفت نکرده و دچار رکود شده …
  • اگر حس می کنید کالا یا خدمات شما با نیازهای مشتریان هماهنگی ندارد…
  • اگر روش های مختلفی را برای افزایش سهم بازار آزموده اید و موفقیتی كسب نكرده اید …

دیجیتال مارکتینگ

در دنیایی که روز به روز به سمت مجازی شدن پیش می رود برای پیش رفتن و موفق شدن در هر کسب و کاری حضور فعالی در فضای مجازی لازم است .

دیجیتال مارکتینگ چیست

به کسب و کاری که به صورت انلاین انجام می شود و جزیی جدا نشدنی در کسب و کارهای اینترنتی گفته میشود که یکی از اثرگذارترین شیوه های بازاریابی در عصر حاضر است. و روشی گسترده تر از بازاریابی های سنتی که مجموعه فعالیت هایی که تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی را در بر میگیرد.

این بخش نیاز به شبکه های اجتماعی دارد به نوعی برای بازاریابی در این بخش به استفاده از ابزارهای موجود در اینترنت و دنیای دیجیتال نیاز مبرم دارید. و استفاده از هر رسانه می تواند در کسب و کار شما تاثیر بسزایی بگذارد. در دیجیتال مارکتینگ سعی می شود از طریق ابزارهایی مثل وب سایت، ایمیل، شبکه های اجتماعی رفتار کاربران و مخاطبان تحلیل شود و مسئله اصلی فروش بیشتر با وجود مخاطبین زیاد است.

پیش شرط ها برای داشتن استراتژی موفق در دیجیتال مارکتینگ

  • سایت و یا پورتال
  • قابلیت ارائه مقاله در قالب بلاگ پست
  • در اختیارداشتن صفحات مختلف در شبکه های اجتماعی ” لینداین، اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک و…”
  • کتاب های الکترونیک، اینفوگرافی، ویدیو
  • بروشور و کاتالوگ آنلاین
  • برندینگ و ابزارهای آن
  • ابزارهای ارتباط الکترونیک

چرا دیجیتال مارکتینگ

مروزه نظر و روش زندگی تغییرات زیادی داشته و به همین نسبت شیوه های تصمیم گیری مخاطبین نیز تغییر کرده و با وجود محبوب شدن رسانه های اجتماعی تاثیرگذاری این شبکه ها در تصمیم گیری مخاطبین بسیار بیشتر شده، بنابر این استفاده از رسانه های دیجیتال در موفقیت یک کسب و کار تبدیل به اولیتی نخست شده است.

تماس سریع

کمک خواستن؟

لطفا برای ارتباط با ما راحت باشید. ما با 1-2 روز کاری برگشت خواهیم کرد.

heading سفارشی

دانلود

heading سفارشی

heading سفارشی