ما را دنبال کنید:

برنامه ریزی جذب منابع مالی

خانه برنامه ریزی جذب منابع مالی

برنامه ریزی مالی

تامین مالی، تهیه منابع مالی برای فعالیت های تجاری و یا سرمایه گذاری گفته میشود، نهاد های مالی از جمله بانک ها از جمله منابع مالی به شمار میروند که در تلاشند با فراهم کردن سرمایه برای کسب و کار، مصرف کنندگان و سرمایه گذاران به آنها کمک کنند تا در مسیر مورد نظر قرار گرفته و به اهداف شان دست یابند.

برای به دست اوردن منابع مالی و تامین مالی روش های مختلفی وجود دارند که می توانند افراد و کسب و کارها را برای دریافت منابع مالی یاری کنند، روش هایی نظیر عرضه اولیه سهام در بورس ویا گرفتن وام های بانکی. استفاده از منابع مالی برای هر نظام اقتصادی ضروری ست، این منابع به افراد امکان می دهد تا محصولات و یا خدمات خود را فارغ از میزبان سرمایه فعلی شان خریداری و سرمایه مورد نظر خود را از منابع مالی تامین کنند.

 

سرمایه گذاری

” سرمایه گذاری به معنای خرید یک دارایی به امید انکه در اینده قیمت ان افزایش یابد و یا موجب کسب درامد،شود. در علم اقتصاد سرمایه گذاری به معنای خرید کالایی ست که در حال حاضر مورد استفاده قرار نمی گیرد اما در اینده فرد و یا افراد زیادی به ان نیاز خواهند داشت و آن کالا برای او سود اور خواهد بود. به طور مثال فردی دارایی مالی نظیر سهام را می خرد و پیش بینی می کند در آینده قمیت این کالا افزایش می یابد و با فروش آن به سود بالایی دست می یابد.

استراتژی های برنامه ریزی مالی
جذب منابع مالی
برخلاف باور عموم، طرح کسب و کار، به تنهایی تامین مالی کسب و کار را انجام نمی دهد. هر چند که منابع مالی بسیار وجود دارند که نیازمند طرحِ کسب و کار هستند، ولی کسی بر روی طرح کسب و کار سرمایه گذاری نمی کند. سرمایه گذاران نیاز به یک طرح کسب و کار دارند تا به عنوان یک سند برقرار ارتباط و تبادل اطلاعات از آن بهره ببرند، اما آنها بر روی شرکت، محصول و مردم سرمایه گذاری می کنند.

طرح کسب و کار شما یک قطعه اساسی از پازل بودجه است، توضیح دهید که دقیقا به میزان پول نیاز دارید، و به کجا قرار است برسید، و چه مدت زمانی را برای بازگشت آن محاسبه کرده اید. تمام افرادی که با آنها صحبت می کنید انتظار دارند طرح کسب و کار شما را به دقت ببینند. اما بسته به نوع کسب و کار و فرصت های بازاری که در آن قرار گرفته اید، شما می بایست به جستجو سرمایه با رویکرد خود باشید. وقت خودتان را از طریق گزینه های اشتباه هدر ندهید.

اشتراک گذاری رتبه بازار

کجا به دنبال پول بگردید<br /> فرآیند جذب سرمایه می بایست با نیاز های شرکت هماهنگ باشد. کجا به دنبال سرمایه بگردید، و چگونه سرمایه را جذب کنید بستگی به شرکت و نوع پول مورد نیاز شما دارد. برای مثال، تفاوت زیادی بین یک شرکت با کسب و کار اینترنتی که به دنبال جذب دور دوم سرمایه برای کسب و کار خود است با یک خرده فروش که نیازمند به تهیه محل دوم کسب و کار خود است وجود دارد.<br />

ما از مشتریان ما پنج روز کاری پشتیبانی می کنیم

- سرمایه گذاری ریسک پذیر</p> <p>غالبا کسب و کار سرمایه گذاران به اشتباه گرفته می شود. بسیاری از شرکت های استارتاپ از شرکت های سرمایه گذاری برای عدم سرمایه گذاری در طرح کسب و کار آنان و پذیرش مخاطرات ایده آنها خشمگین می شوند. مردم سرمایه گذاران را به کوسه تشبیه می کنند چراکه شیوه های کسب و کار آنها را بسیار درنده می دانند، و اینطور می پیندارند که با همه افراد مثل گوسفندی از یک گله رفتار می کنند و نوع معامله آنها برای همه یکسان است.</p> <p>موضوع این نیست. کسب و کار سرمایه گذاران فقط یک کسب و کار است. مردم سرمایه گذاران را افرادی می دانند که با پول سایر مردم کسب درآمد می کنند. اما آنها مسئولیت حرفه ایی برای کاهش مخاطرات تا حد امکان برای سرمایه گذاری دارند. آنها نباید بیش از حد لازم ریسک کنند چرا که می بایست به فکر بازگشت سرمایه سرمایه گذاران باشند.</p> <p>شرکت سرمایه گذاری نمی بایست برای هر کسب و کاری منبع تامین بودجه باشد مگر برخی از استارتاپ های استثنایی. سرمایه گذار نمی تواند روی یک استارتاپ سرمایه گذاری کند مگر آنکه یک فرصت نادر از ترکیب محصول، بازار و مدیریت ثابت وجود داشته باشد. سرمایه گذاری سرمایه گذاران می بایست یک فرصت مناسب برای افزایش ده برابری در ارزش کسب و کار را در طی مدت سه سال به همراه داشته باشد. این نیازمند تمرکز بر روی محصولات و بازارهای جدیدی است که پروژه آنها بصورت منطقی افزایش فروش در بازه زمانی کوتاه مدت را به همراه دارند. این نیازمند کار با مدیران قدرتمندی است که هزینه شروع یک استارتاپ موفق را در گذشته پرداخت کرده اند.</p> <p>اگر شما در حال حاضر یک سرمایه گذار در شرکت های سرمایه گذاری هستید، به احتمال زیاد با رویه کار کردن آنها آشنایی دارید. شما اعضای تیم مدیریتی دارید که در حال حاضر آماده هستند تا هم خود شما و هم افرادی که در اتاق حاضر هستند را برای افزایش ارزش ده برابری در مدت ۳ سال، متقاعد سازید.</p> <p>با توجه به رشد بالای صنعت، ارتباطات چند رسانه ای، بیوتکنولوژی، و یا محصولات با فن آوری بالا، مردم در مورد سرمایه گذاری و فرصت های سرمایه گذاری اطلاعات بیشتری دارند.اگر شما به دنبال نام و یا آدرس سرمایه گذاران هستید، از اینترنت شروع کنید.</p> <p>سرمایه گذاری ریسک پذیر تنها منبع تامین مالی برای کسب و کار های کوچک و استارتاپ نیستند. برخی از کسب و کار ها از طریق بخش خصوصی تامین مالی می شوند. همچنین افراد ثروتمند که گاهی اوقات در شرکت های جدید سرمایه گذاری می کنند، وجود دارند. و البته بسیار از کارآفرینان از طریق اقوام و خانواده خود منابع مالی مورد نیاز را تامین می کنند. شما می توانید از طریق ارسال اینترنتی طرح خود برای وب سایت های معتبر که سرمایه گذاران رو گرد هم می آورند اقدام نمایید.<br />

محاسبه کننده وام

وام دهندگان تجاری

بانک ها حتی به احتمال کمتری نسبت به سرمایه گذاران ریسک پذیر ممکن است به استارتاپ ها پول و یا وام بدهند. ولی در هر صورت آنها نیز یکی از محتمل ترین گزینه های تامین منابع مالی برای کسب و کار های کوچک هستند.

کارآفرینان استارتاپ و کسب و کار های کوچک بسیار سریع از روند وام دهی و تامین مالی بانک ها انتقاد می کنند. بانک ها قرار نیست در کسب و کار شما شریک شوند چراکه به شدت می بایست محدوده قوانین بانکی را رعایت کنند. دولت از سرمایه گذاری در کسب و کار جلوگیری می کندچرا که جامعه، بطور کلی، نمی خواهد که بانک پس انداز سپرده گذاران را در کسب و کار مخاطره آمیز سرمایه گذاری کنند. بدیهیست که در صورت عدم موفقیت کسب و کار، پول سپرده گذاران بانکی به خطر می افتد. آیا شما به عنوان یک سپرده گذار حاضرید بانک در کسب و کار جدید سرمایه گذاری کند؟ (البته که نه).

علاوه بر این، دلایل بسیار زیادی وجود دارد که بانک ها در کسب و کار های استارتاپ سرمایه گذاری نکنند. دولت برای امنیت و حفظ پول بانک ها، تضامین سختی را در نظر گرفته است، که بعید می دانم استارتاپ ها بتوانند از پس این وثایق برآیند.

پس چرا می گوییم بانک ها یکی از محتمل ترین گزینه های تامین مالی هستند؟ از آنجا که صاحبان کسب و کار کوچک می توانند از آنها وام بگیرند. کسب و کاری که چند سال از تاسیس آن گذشته و به ثبات رسیده است و دارایی کافی برای وثیقه گذاشتن داشته باشد. بانک معمولا به کسب و کار های کوچکی وام می دهد که موجودی حساب و دریافتی قابل قبولی دارند. بطور معمول فرمولی برای تعیین میزان وام بسته به میزان موجودی و گردش مالی حساب وجود دارد که بانک ها طیق آن عمل می کنند.

مقدار زیادی از منابع مالی کسب و کار کوچک، از طریق وام های بانکی که بر اساس وثیقه های شخصی مالک کسب و کار مانند سند ملک، اخذ شده اند، تامین گردیده است.

اگر لازم باشد تا یک نکته مهم را به کارآفرینان جوان انتقال دهیم آن این است که، شما می بایست بدانید چه میزان پول نیاز دارید و همینطور بدانید که روی این پول ریسک می کنید. اگر خانواده، دوستان، اقوام و سایر آشنایان حاضر شدند در کسب و کار شما سرمایه گذاری کنند، پس آنها احترام زیادی برای شما قائل هستند و به شما اعتماد کرده اند. پس می بایست با دقت عمل کرد. شما می بایست در نظر بگیرید که در دنیای کسب و کار فراز و نشیب های زیادی وجود دارد پس از بازگشت سرمایه آنها مطمئن شوید.

Blue-Separator-Line-Image
یک نوع محاسبه را انتخاب کنید
$5,000$250,000
$
1284
mo
0.00%30.00%
%

Estimated Monthly Payments

$416.67

$10,000$250,000
$
1100
year
0.00%100.00%
%

Estimated Monthly Payments

$416.67

سرمایه برای شروع کسب و کار

شاید سرمایه برای شروع یک کسب و کار درنظر گرفته باشید که محدود باشد، اما این بدان معنا نیست که شما هیچ گزینه ی دیگری ندارید! اگر شما ترکیب مناسبی از مهارت ها، وجدان کاری و دانش بازاریابی را داشته باشید می توانید با پول بسیار کم نیز کسب و کارتان را شروع کنید.

طبق گفته ی کریس گیلبیو، نویسنده ی کتاب شروع ۱۰۰ دلاری، “برای موفقیت در یک پروژه کسب و کار، به ویژه کاری که علاقه ی وافری به آن دارید، فکر کردن دقیق در مورد تمام مهارت هایی که دارید و می تواند به دیگران بخصوص درباره ی ترکیب آن مهارت ها کمک نماید، بسیار مفید خواهد بود.”

هنگامی که سرمایه کمی در اختیار دارید این دستورالعمل های ساده را برای شروع یک کسب و کار دنبال کنید. یاد بگیرید که امروز چگونه در آمد داشته باشید.

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ

اطلاعات برنامه ریزی مالی

ارائه طرح

 

اطلاعاتی که شما در اختیار سرمایه گذاران می گذارید تاثیر بسیار زیادی در دستیابی به هدفتان دارد. گاهی اوقات لازم است که شما بطور کامل طرح کسب و کار خود را ارائه کنید و گاهی اوقات می بایست بصورت خلاصه آن را شرح دهید. در اغلب موارد، شما می بایست یک شرح خلاصه ایی از طرح کسب و کار خود ارائه دهید و همینطور می بایست طرح کامل کسب و کار خود را برای ارائه بعدی به سرمایه گذاران آماده داشته باشید.

رشد شرکت

شرکت ها برای رشد و پیشرفت نیاز به سرمایه دارند.بخشی از سرمایه در داخل شرکت از طریق سود انباشته که در نتیجه سودآوری شرکت به وجود آمده و بین سهامداران تقسیم نشده است، تامین می شود و مابقی می تواند از طریق بازارهای مالی سرمایه یا استقراض ایجاد گردد.شرکتی که هیچ گونه بدهی نداشته باشد، ساختار سرمایه آن را حقوق صاحبان سرمایه تشکیل می دهد و از آنجایی که ساختار سرمایه بیشترشرکت ها همراه با بدهی و سرمایه است، از این رو مدیران مالی به دریافت وام، اثرات آن و حداکثر کردن ثروت سهامداران، بسیار دقیق و حساس هستند و باتوجه به اینکه سرمایه گذاران براساس معیارهای مختلف، ضمن مقایسه ی انواع سهام در سهامی خاص سرمایه گذاری می کنند.قیمت سهام شرکت ها یکی از بارزترین معیارهای سرمایه گذاری است که مبین اعتبار شرکت برای سرمایه گذاری است که در واقع اعتبار شرکت برای سرمایه گذار است بنابراین مقایسه اعتبار شرکت یکی از روش های بهبود سرمایه گذاری سرمایه گذاران با شناخت عوامل موثر برقیمت سهام شرکت ها روند تغییرات قیمت و تغییرات ارزش شرکت را پیش بینی می کنند و بر اساس آن، تصمیمات لازم برای خرید یا عدم خرید سهام اتخاذ می کنند.

یکی از شاخص های ارزش شرکت ، شاخص Q توبین است که تعیین ارزش شرکت به وسیله تعیین ارزش دارائی های مالی شرکت مانند اوراق قرضه ، سهام ممتاز و سهام عادی قابل بررسی است.در اقتصاد رو به رشد فعلی ، مدیران سرمایه گذار همواره به دنبال گزینه های مناسب سرمایه گذاری هستند تا بتوانند هم سود موردنظر را کسب کنند و هم در بلند مدت ثروت خود را افزایش دهند.

مدیران شرکت ها بعنوان نمایندگان صاحبان سهام می بایست دائما تلاش نماید، ساختار سرمایه شرکت را به گونه ای تنظیم کنند که هزینه سرمایه شرکت حداقل و در نتیجه ارزش شرکت حداکثر گردد.تصمیم گیری در مورد ساختار سرمایه به معنی نحوه تامین مالی شرکت همچون سایر تصمیمات مدیران مالی بر ارزش شرکت موثر بوده و این تاثیرگذاری از یک سو از طریق هزینه سرمایه است در واقع هزینه سرمایه تعیین کننده نرخ بازده موردانتظار درون شرکت بوده و از این طریق بر ارزش دارائی های شرکت تاثیر می گذارد .

گردش کار و فرآیند ما

گردش کار درواقع توالی روندهایی است که کار را از مرحلهٔ کاملاً ابتدایی تکمیل و به انتها می‌رساند. به بیان ساده‌تر، گردش کار همان روشی است که باید برای به اتمام رساندن کارها و وظایف‌تان به‌کارگیرید.کارهای شما ممکن است از انواع مختلفی باشند. برای مثال، می‌توانید فهرست امور روزانه و حتی روند نوشتن یک کتاب یا ایجاد سامانهٔ صورت‌حساب مشتریان خود را هم به کمک گردش کار ایجاد و تکمیل کنید.

درواقع ممکن است گردش کار را به‌صورت روزانه و بدون آنکه اصلاً متوجهش باشید در انجام کارهای خود اجرا کنید. مثلاً تصور کنید که خشک‌شویی در همان مسیری قرار دارد که فرزندتان به مدرسهٔ فوتبال می‌رود. همچنین شیرینی فروشی محبوبتان هم پیش از مکان مدرسه واقع‌شده است. به همین خاطر هر چهارشنبه که باید فرزندتان را به مدرسهٔ فوتبال ببرید، ابتدا رخت‌ها را به خشک‌شویی می‌سپارید و پس از رساندن فرزندتان درراه بازگشت به منزل کمی پای سیب تهیه می‌کنید. همین مسیر ساده که در آن بهینه‌سازی صرف زمان را تجربه می‌کنید، ساده‌ترین شکل از گردش کار به شمار می‌رود.

شاید نتوانید به‌خوبی متوجه شوید که فعالیت‌های روزمره‌تان ممکن است به کمک شیوهٔ مدیریتی گردش کار بسیار آسان‌تر شوند. جستجوی طولانی‌مدت در میان ایمیل‌ها و کاغذهای متعدد به دنبال یافتن اطلاعات موردنظر تنها باعث می‌شود وقت گران‌بهایتان هدر برود. همیشه راه آسان‌تری هم وجود دارد!

تجزیه و تحلیل تحقیق

یکی از نکاتی که در هر پیشنهاد و طرح پژوهشی اعم از پایان نامه یا رساله مطرح می گردد، مشخص ساختن روش تحلیل داده هاست. انتظار می رود پژوهشگر به روشنی بیان نماید که چه آزمون هایی و یا از چه شیوه هایی

رای تحلیل داده های خود استفاده خواهد نمود. تجزیه و تحلیل داده ها فرایندی چند مرحله ای است که طی آن داده هایی که از طریق به کارگیری ابزار های جمع آوری در نمونه آماری فراهم آمده اند خلاصه، کد بندی و دسته بندی و در نهایت پردازش می شوند تا زمینه برقراری انواع تحلیل ها و ارتباط بین این داده ها به منظور آزمون فرضیه ها فراهم آید. در این فرآیند داده ها هم از لحاظ مفهومی و هم از جنبه تجربی پالایش می شوند و تکنیک های گوناگون آماری نقش به سزایی در استنتاج و تعمیم ها به عهده دارند (سرمد و همکاران، 1392). تجزیه و تحلیل داده ها برای بررسی صحت و سقم فرضیات برای هر نوع تحقیق از اهمیت خاصی برخوردار است

امروزه در بیشتر تحقیقاتی که متکی بر اطلاعات جمع آوری شده از موضوع مورد تحقیق می باشد؛ تجزیه و تحلیل اطلاعات از اصلی ترین و مهم ترین بخش های مختلف تحقیق محسوب می شود .داده های خام با استفاده از فنون آماری مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند و پس از پردازش به شکل اطلاعات در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرند

برنامه ای را انتخاب کنید که برای شما مناسب است

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

تجزیه و تحلیل کسب و کار خود

تجزیه و تحلیل کسب و کار خود

در هر سازمان، فعاليت هايى وجود دارد كه بايستى براى سهولت پيشبرد آنها به اداره ها و واحدها و پست ها و وظايف كوچك تقسيم شود تا فعاليت ها با كارآيى بيشترى انجام گردد و امر كنترل به راحتى صورت گيرد. كوچك ترين واحد كار كه وظايف مشابه در آن جمع مى شود شغل ناميده مى شود. در واقع شغل عبارت است از گروهى وظايف كه از نظر نوع و سطح پيچيدگى با هم مشابه اند. با توجه به آن، تجزيه و تحليل شغل به دنبال تعيين وظايف مشاغل و خصوصيات انسانى مورد نياز براى انجام آن مشاغل در يك سازمان مى باشد؛ بنابراين تجزيه و تحليل شغل، روش ها و رويه هايى است كه از طريق آن، وظايف و مسؤوليت هاى شغل، شرايط كارى شغل و رابطه اش با مشاغل ديگر و همچنين دانش و مهارت هاى مورد نياز براى انجام شغل مشخص مى گردد.<br /> از طريق تجزيه و تحليل شغل، واقعيت هاى مربوط به مشاغل آنچنان كه هست جمع آورى و تجزيه و تحليل و ثبت مى گردد. اطلاعات حاصل از طريق تجزيه و تحليل شغل در ابتدا براى تدوين شرح شغل و شرايط احراز شغل، مورد استفاده قرار مى گيرد.<br /> طلاعاتِ به روز و دقيق از ويژگى هاى مشاغل و توانايى هاى انسانى مورد نياز براى هريك از مشاغل در انجام وظايف مديريت منابع انسانى حائز اهميت زيادى است و بدون آن، امكان صحيح انجام وظايف مديريت منابع انسانى نمى باشد. متأسفانه تجزيه و تحليل شغل اغلب براى اهداف جزئى مثل پرداخت حقوق و مزايا، بدون توجه به كاربردهاى وسيع آن در انجام وظايف مديران يك سازمان انجام مى شود. انجام وظايف مديران يك سازمان به ويژه مدير منابع انسانى تحت تأثير مستقيم اطلاعات تجزيه و تحليل شغل است.<br /> اطلاعات حاصله از طريق اين ابزار مهم، مديران را در امر سازماندهى و طراحى سازمان كمك مى كند، زيرا تجزيه و تحليل شغل، روابط بين مشاغل و مسؤوليت هاى سطوح مختلف سازمانى را مشخص مى كند. در برنامه ريزى نيروى انسانى و كارمنديابى و انتخاب، يك جنبه مهم، تعيين ويژگى ها و شرايط احراز مشاغل است. اين مهم از طريق تجزيه و تحليل شغل صورت مى گيرد و بدون داشتن اطلاعات مربوط به توانايى هاى انسانى مورد نياز در انجام مشاغل، برنامه ريزى نيروى انسانى به طور صحيح صورت نمى گيرد. در تدوين برنامه هاى آموزش و توسعه، يك مرحله مهم، تعيين نيازهاى آموزشى مى باشد. نيازهاى آموزشى به مدد تجزيه و تحليل دقيق مشاغل و تعيين شرايط احراز آنها حاصل مى گردد.<br /> تجزيه و تحليل شغل به مديران در پرداخت مناسب و متعادل حقوق و مزايا كمك هاى شايانى مى كند، زيرا از طريق آن، وظايف و مسؤوليت ها و مهارت ها و توانايى هاى انسانى مورد نياز مشاغل مشخص مى گردد و اين مهم منجر به تعيين ارزش نسبى مشاغل مى شود. تعيين ارزش نسبى مشاغل در سازمان، مهم ترين عامل در پرداخت و حقوق و مزاياى متعادل است.<br />

استراتژی های کسب و کار

استراتژی های کسب و کار

داشتن استراتژی نیاز حیاتی هر کسب‌وکاری محسوب می‏شود. هر شرکتی برای آغاز یک مسیر جدید و حرکت به سمت ناشناخته‌ها نیازمند نقشه‌ی راهی است که آن را استراتژی یا راهبرد می‌نامیم. زمانی که یک سازمان هدف‌ها، سیاست‌ها و زنجیره‌ی عملیاتی خود را در قالب یک مجموعه به‌هم‌پیوسته با یکدیگر ترکیب ‏کند، یک الگویی ایجاد می‌شود که به آن استراتژی گویند. اگر سازمان بتواند استراتژی خود را بر پایه‌ی توانمندی‌ها و نارسایی‌های نسبی خود، دگرگونی‌های محیطی پیش‌بینی‌شده، و حرکت‌های اقتضایی رقبای هوشمند خود تنظیم نماید، می‌تواند منابع خود را به‌درستی به‌کاربرده و آن‌ها را در مسیر الگوی خود هدایت کند. درواقع استراتژی کسب‌وکار یک شرکت، برنامه کاری آن شرکت است که با اولویت‌بندی اهداف، رقابت موفق با رقبا و بهینه‌سازی عملکرد مالی با استفاده از مدل کسب‌وکار ، می‌تواند به اهداف خود دست یابد.<br /> برای رسیدن به یک یا مجموعه‌ای از اهداف، باید فعالیت‌های طراحی‌شده برای شرکت به‌صورت یک برنامه بلندمدت تنظیم شود، که اصطلاحاً به آن استراتژی کسب‌وکار می‌گویند. برنامه‌های استراتژیک زمانی موفق هستند که منجر به رشد کسب‌وکار، موقعیت رقابتی قوی و عملکرد مالی بالا شوند. زمانی که استراتژی شرکتی با شکست مواجه شود، آن شرکت باید رویکرد خود را تغییر دهد در غیر این صورت باید آماده‌ی خروج از آن کسب‌وکار باشد. مهم‌ترین بحث در استراتژی، انتخاب اهداف است و اینکه برای رسیدن به این اهداف چگونه باید برنامه‌ریزی کرد تا به یک رویکرد کامل و دقیق رسید. درنتیجه، استراتژی به‌طور عملی توضیح می‏دهد که شرکت چگونه خود را از رقبا متمایز می‏سازد، چگونه درآمد کسب می‏کند و حاشیه سود آن کجا خواهد بود.</p> <p>

تماس سریع

کمک خواستن؟

لطفا برای ارتباط با ما راحت باشید. ما با 1-2 روز کاری برگشت خواهیم کرد.

info@example.com
(888) 123-4567

دانلود

شرکت کاغذ سفید
1.30 MB

شرکت رسانه کیت
1.22 MB