ما را دنبال کنید:

پیاده سازی و اجرای سیستم‌های مالی

خانه پیاده سازی و اجرای سیستم‌های مالی

کسب و کار شما یک واقعیت است

طراحی سیستم مالی چیست؟

طراحی سیستمهای مالی توسط مدیران مالی صورت می گیرد، سیستم مالی مجموعه ای از اجزاء و فرایندهای مرتبط به هم با مدیریت واحد که مطابق آن فرآیندها، گردش مالی موسسه پس از کارشناسی مدیریت حسابداری، ثبت و تبدیل به گزارشات درون سازمانی و برون سازمانی می شود. معمولا این گزارشها در قالب صورتهای مالی پس از تائید در اختیار مدیران مجاز مجموعه از جمله مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره قرار می گیرد.

 

هدف از طراحی سیستم مالی

یکی از اهداف سیستم های مالی ، ارائه اطلاعات و ارقام دقیق به مدیران مجموعه جهت اخذ تصمیمات مناسب بر اساس شرایط اقتصادی است. هر چند که تنها با استفاده از اعداد و ارقام ، اخذ تصمیمات مناسب برای مدیران امکان پذیر نیست، از این رو استخراج داده های دقیق ، پردازش داده ای مناسب و نتیجه گیری ستادهای مالی قابل اطمینان از جمله فرایندهای داخلی سیستمهای مالی هستند.

امروزه سازمانها و بنگاه های اقتصادی به جهت برنامه ریزی و اجرای دستور العمل ها ، روشها و رویه های مالی به منظور ایجاد هماهنگی و انجام عملیات حسابداری مؤثر و کارا در واحدهای مختلف براساس استانداردهای تعیین شده اقدام به طراحی و پیاده سازی سیستمهای مکانیزه مالی می نمایند.

خدمات و برنامه ریزی هزینه

خدمات و برنامه ریزی هزینه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

کسب و کار شما باید در یک اکوسیستم برنامه ریزی شده حرکت کند

از طریق خدمات جدید متفاوت شوید

یک سیستم مالی مناسب باید حداقل موارد زیر را در بر گیرد:

-­ انسجام بخشیدن به اطلاعات مالی.

-­ به هنگام بخشیدن به اطلاعات مالی.

-­ تأمین اطلاعات مالی برای تصمیم گیری مدیران.

-­ گزارش دهی استاندارد، ساده و کم هزینه به ذینفعان برون سازمانی.

-­ آسان سازی ثبت و نگهداری اطلاعات مالی معاملات ارزی و گزارش گیری به حسابرسان.

با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی و تأثیر پذیری فضای کسب و کار از این تغییرات ، بازنگری مداوم روشهای انجام کار به عنوان بخشی از سیستم های یکپارچه مالی ، امری اجتناب ناپذیر است .

افزایش تجربه مشتری

هدف مدیریت تجربه مشتری (CEM) ارائه یک پیشنهاد و تجربه برجسته و قابل اتکا به مشتریان است، به‌طوری‌که مشتریان ارتباطی عاطفی، دائمی و البته سودآور را با شرکت آغاز کنند. هر زمان که مشتری با شرکت ارتباط برقرار می‌کند و به‌صورت حضوری مراجعه می‌کند، در ذهن خود قضاوتی را از شرکت شکل می‌دهد که یا منجر به بازگشت وی به شرکت برای خرید بیشتر و توصیه و معرفی شرکت به سایرین خواهد شد یا برعکس باعث احساس عدم رضایت و دلسردی وی می‌شود. باید بدانیم که مشتریان امروزه انتظاری فراتر از دریافت محصول و خدمت باکیفیت را از شرکت دارند. آنها در هر ارتباط، یک تجربه منحصربه‌فرد و خاص را تقاضا می‌کنند. در واقع CEM به بررسی این لحظه‌های حساس می‌پردازد و اطمینان حاصل می‌کند که شرکت، کارمندانش، محصولاتش و به‌طور کلی خط مشی‌ای که دنبال می‌کند، همراستا با استانداردهای روز دنیا باشد تا بر اساس مهم‌ترین نیازهای مشتریان، رضایتمندی مشتری از مجموعه فعالیت‌های شرکت به بیشترین میزان خود برسد و یک تجربه ایده‌آل برای وی شکل بگیرد.

در دنیای کسب‌وکار امروزی، مشتریان به دنبال کالاهای عالی و با بهترین کیفیت هستند و در مقابل کسب‌وکار‌ها به دنبال کسب سود بیشتر و کاهش هزینه‌ها هستند، که این دو رویکرد در ظاهر دارای تضاد هستند اما در واقع همزاد هم هستند و شرکت باید به هر دو اینها توجه لازم را داشته باشد. بنابراین شاید مهم‌ترین چالش برای کسب‌وکار‌های امروزی ایجاد تعادل همزمان میان این دو باشد. با مدیریت تجربه مشتری، کسب‌وکار‌ها نه تنها به حداکثری رضایت مشتریان دست می‌یابند بلکه می‌توانند افزایش سود و حداقل هزینه‌ها را نیز برای خود فراهم آورند. برای رسیدن به تجربه مشتری موفق نیازمند مسیری نه چندان کوتاه‌مدت هستیم که در این مسیر کسب‌وکار و مشتریان هر دو با هم همسفر هستند. مهم آن است که مشتریان تنها مشتریان کنونی نیستند بلکه حتی مشتریان احتمالی که هنوز با کسب‌وکار تماس هم نداشته‌اند را هم شامل می‌شود و این فرآیند تا بعد از خرید کالا یا خدمت و مصرف آن هم ادامه یافته و یک رابطه بلندمدت را تداعی می‌کند تا به مشتریان وفادار برسیم.

افزایش بهره وری عملیاتی و افزایش بهره وری

 

بــرای آگــاهی از میزان افزایش بهره وری می بایست آن را در قالب شاخصهای مختلف و در دوره هـــای معینی اندازه گیری كرد. با اندازه گیری شاخصهای بهره وری می توان مشخص ساخت كه تلاشهای بهره وری تاچه حدی مفید بوده است. اندازه گیری بهره وری نیز می بایست براساس یك سیستم مناسب و اصولـــــی انجام گیـرد، درغیر این صورت نمی توان به نتایج آن اطمینان و انتظار بهبود در آن را داشت. یكی از مـوارد مهم در اندازه گیری بهره وری مشخص كردن صحیح طول دوره ارزیابی است كه به عواملی نظیر دسترسی به اطلاعات، ماهیت عملیات تولیدی و اهداف مدیریت بستگی دارد. از نتایج اندازه گیری شاخصهای بهره وری می توان به عنوان ابزاری مناسب جهت برنامه ریزیهای بلندمدت مدیریت در سطح سازمان استفاده كرد.

تماس سریع

کمک خواستن؟

آدرس شرکت خود را وارد کنید

info@example.com
(888) 123-4567

دانلود

شرکت مقاله سفید
1.30 مگابایت

شرکت رسانه کیت
1.22 MB