ما را دنبال کنید:

معرفی و برندسازی بین المللی

خانه معرفی و برندسازی بین المللی

برندسازی چیست

برندسازی یعنی تلاش برای رسیدن به معروفیت و محبوبیت؛ که می تواند در حوزه کسب و کار یا برای شخص و یا هر چیز دیگری که در آن شهرت و اعتبار مدنظر است، به کار گرفته شود.

اگر برای راه اندازی و توسعه کسب و کار اهداف بزرگی دارید و می خواهید نام و محبوبیت خاصی در کسب و کارتان برای خودتان داشته باشید و بر سر زبان ها باشید باید در این بخش مهارت های لازم را کسب کنید.

در این میان باید بدانید که برندسازی در ابتدا هزینه بالایی دارد و تبلیغات صحیح می تواند در مراحل نخست بسیار تاثیرگذار باشد.

عواملی برای ساختن یک برند

  • توجه به نظرات و بازخوردها
  • ایده پردازی، نوآوری و ارزش آفرینی
  • توسعه مداوم و تعامل سازنده
  • فعالیت های فرهنگی و اجتماعی
  • فعالیت به شکل همه جانبه و گسترده

  • ساخت نام و نشان تجاری
  • مهیا نمودن زیرساخت ها
  • مهیا نمودن مزیت های خاص
  • تبلیغات و جذب مشتری
  • بررسی و تحلیل رفتار مشتریان

ساخت نام تجاری

برای رشد و دیده شدن برند در این کسب و کار باید ابتدا به نامی مناسب فکر کنید، نامی ساده و بامعنا و البته مرتبط با حوزه فعالیتان.این یکی از مهمترین عوامل در ساخت یک برند است. فراموش نکنید که بهتر است نامی انتخاب کنید که مخاطبین در نوشتن و خواندن ان دچار مشکل نشوند. در این میان استفاده از نام برند در دامنه سایت نیز اهمیت زیادی دارد.

لوگو

لوگو یا نماد، این نشانی از برند شماست و می تواند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد. لوگو باید قابل فهم باشد و به نوعی طراحی شود که برای عموم مردم قابل درک باشد. انتخاب و طرح لوگو می تواند به شهرت و حتی شناخته شدن برند شما کمک بسزایی کند. به گونه ای که با دیدن لوگو، سریع نام تجاری شما در ذهن ها تداعی شود. و البته فراموش نکنید که بهتر است در ساخت لوگو تقلید نکنید و به داشتن لوگویی انحصاری فکر کنید.

تبلیغ چاپی

یکی از قدیمی ترین روش تلیغات است که می تواند به صورت چاپ اگهی ورقه ای، ماهانه در مجله و یا روزنامه باشد. این روش برای ان دسته از افرادی که از تبلیغات دیجیتالی خسته هستند موثر است و برگه چاپی و حس لمس کردن می تواند برای این عده تاثیرگذار باشد.

ارسال از طریق پست

می توانید مستقیم تبلیغ و یا بورشور خود را به مشتریان از طریق پست ارسال کنید.

محیطی

برای تبلیغ محصول خود می توانید از بیلبوردها، پوسترهای بزرگ خیابانی و پارچه نوشته هایی قابل مشاهده نیز استفاده کنید.

تبلیغ اینترنتی

در سال های اخیر این یکی از مهمترین و موثرترین روشهای تبلیغ است، تبلیغات انلاین در صفحه های وب سایت ها می تواند کمک زیادی به شما کند. شما ابتدا سایت ها پرمخاطب را بررسی و بعد با مذاکره با مسولین این سایت ها می توانید محصول خود را در این سایت ها تبلیغ کنید. در این میان شبکه های اجتماعی نیز در این بخش قرار میگیرند. پیام های تبلیغی در تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک می تواند خیلی سریعتر از انتظار مورد استقبال عموم قرارگیرند و محصول شما را بیشتر در معرض دید قرار بدهند.

ارسال پیامک

یکی از روشهای نسبتا قدیمی در بخش تلیغات می توان به ارسال پیامک اشاره کرد که البته امروزه نیز بسیار به کار گرفته میشود. معرفی محصول و یا تبلیغ سایت و برند خود را می توانید با هماهنگی اپوراتورهای تلفن همراه انجام دهید.

در دنیای امروزی این باور که هر برند زودتر وارد بازار شود مطمئنا موفق و تا پایان در این دنیای رقابتی حضور خواهد داشت، ایده ای بس اشتباه و نادرست است. هر از گاهی ایده ای به فکر شما می رسد و فکر میکنید شما نخستین نفری هستید که این ایده را دارید، اما سخت در اشتباهید، زیرا بسیاری اگاهانه در انتظارند تا شما نفر نخست باشید.

استراتژی های ورود به بازار هدف

استراتژی های ورود به بازار هدف

یکی از مهترین مسائل در بازاریابی، انتخاب استراتژی های موثر در بازار است. در این بخش نباید از روی شانس و یا اتفاق دست به تصمیم زد، باید اگاهانه و بر مبنای اصول هایی ورود خود در بازار را کلید بزنید.

تماس سریع

کمک خواستن؟

لطفا برای ارتباط با ما راحت باشید. ما با 1-2 روز کاری برگشت خواهیم کرد.

info@example.com
(888) 123-4567

دانلود

شرکت کاغذ سفید
1.30 MB

شرکت رسانه کیت
1.22 MB