استراتژی تبلیغات اینترنتی

استراتژی تبلیغات اینترنتی ارتباط مستقیم با استراتژی کلان کسب و کار شما دارد.استراتژی تبلیغات اینترنتی شما هرگز نباید خارج از چارت اصلی هویت و شخصیت برند شما باشد. بدین‌ معنا که این استراتژی همواره باید به گونه‌ای تدوین گردد که مخاطب شما با دیدن تبلیغات شما اعم از تبلیغات بنری، کلیکی، تبلیغات همسان، رپورتاژ آگهی وغیره در یک وب‌سایت نشر آگهی و تبلیغ، متعجب نگردد.

 

استراتژی تبلیغات اینترنتی برند ها 

بسیاری از کسب و کار ها بر این باورند استراتژی بازاریابی برند اساسا در حال توسعه ایده برای محصولات است. از دیدگاه جهانی، برند یک مفهوم است و می تواند از عناصر مختلفی ساخته شود.

بهترین روش های تبلیغات اینترنتی برای کسب و کار

همانطور که مطلع هستید تبلیغات کسب و کار اینترنتی روش های گسترده ای دارند که استفاده از هر کدام آنها می‌تواند فواید منحصر بفرد خود را به همراه داشته باشد.

1- تبلیغات همسان (NATIVE)

2- SEM (بازاریابی موتور جستجو)

3- تبلیغات بنری (تبلیغات نمایشی)

4- تبلیغات موبایل

5- تبلیغات شبکه های اجتماعی

6- تبلیغات ریمارکتینگ

7- ایمیل مارکتینگ

8- دیجیتال ساینیج

9- تبلیغات ویدیویی

10- تبلیغات اپلیکیشنی

11- تبلیغات نصب اپلیکیشن

بهترین روش های تبلیغاتی در ایران

روش های تبلیغاتی در ایران به ویژه در سال های گذشته افزایش یافته اند و گسترده شدن اینترنت نیز در این مسیر تاثیر گذار بوده است. تبلیغات اینترنتی در ایران بیش از پیش مورد استفاده قرار می‌گیرند و یکی از محبوب ترین آنها نیز گوگل ادز به شمار می‌رود. تبلیغات شبکه های اجتماعی نیز یکی از روش های مهم به شمار می‌رود که در ابتدای این مقاله نیز به آن اشاره داشتیم.

همچنین تبلیغات نیتیو یا همسان نیز در بسیاری از سایت های ایرانی مورد استفاده قرار گرفته اند؛ اما می‌توان گفت که عدم مرتبط بودن آنها گاهی اوقات باعث آزرده خاطر کاربران می‌شود.

اما بهترین روش های تبلیغاتی تنها مربوط به گزینه های اینترنتی نمی‌شوند. عموما کمپین های متنوعی در سراسر ناوگان حمل و نقل مانند مترو، اتوبوس و … اجرا می‌شوند.

 

برای خواندن مقاله های دیگر اینجا کلیک کنید.